2 december 2009

Fototrissen - Bokstäver

Som vanligt kommer jag lite efter med min Fototriss…men, det kan inte hjälpas ! Veckans tema att fota inom är “Bokstäver”. Jag tyckte först det var lite klurigt, för hur fotar man bokstäver på nåt kul sätt? Ja, jag vet inte riktigt men jag har gjort ett litet försök, om än lite långsökt kanske…;-)Jag var också, i ärlighetens namn, alldeles för lat för att bege mig hemifrån i det iskalla vädret och frysa ihjäl på vägen, så fotona fick tas hemma.

PC019537

Min söta lilla guldspegel i gästrummet får här symbolisera ett O med sin guldram.

PC019536

Samma bild, men med ett annat fokus, tycker jag här visar ett H i bokhyllan,inne i spegeln, om än lite rangligt.

PC019541

En kanske allt för “lätt” bokstavs-bild att ta egentligen, men den får duga. WC – min hemmagjorda lilla toaskylt, med sin egen lilla historia….den tar vi en annan gång.

Ja, binder man ihop bokstäverna så blir det ju faktiskt ett ganska vanligt utrop för en person i ett nödläge:

- “OH, WC”!!!!!

Ja, det var bokstavsfoton det. Nu ska jag göra lite mysigt adventsfika till min man som kommer hem från jobbet, nu vid 21.

För fler Fototrissbilder på temat “Bokstäver” klicka HÄR!

1 kommentar:

  1. hej hej Karin
    vänd på wc så har du mina initialer c.w :)
    ditt fotografi över bänken och havet är så vacker kikar på den då coh då, skulle sitta fint på en canvas duk som tavla.

    snart dags att sova.
    kram Catthie

    SvaraRadera

Tack för alla små rara ord och kommentarer här. Välkommen tillbaka!
/Kram Karin


Related Posts with Thumbnails
 
". html>