14 november 2009

Fototävling hos Slottsträdgårdsmästaren! Titta gärna in där och rösta på det bidrag du vill ska vinna den 28 nov!

Jag blev tipsad igår av rara Lillebeth om att det pågår en fototävling hos Slottsträdgårdsmästaren. Då jag inte har hunnit att springa ut idag och fota nytt så fick det bli ett bidrag med en bild jag fotade tidigare denna månaden. Känner du för att vara med så skynda in genom att klicka på fågeln här nedan. Där hittar man allt man behöver veta för att vara med. Du har bara till kl.18.00 på dig IDAG att lämna in ett tävlingsbidrag. Därefter börjar röstningarna.

comeinbirdie

Tävlingsbidraget skall i alla fall vara taget nu i November månad. Alla tävlar anonymt! Kika gärna in DÄR och rösta på den bild du tycker bäst om! OBS! Kolla bara så att du röstar på rätt sätt.

Första omgången -  from idag kl.18.00 - lörd 21/11 kl.18.00 -  genom att MAILA din röst till Slottsträdgårdsmästaren. Mailadress finns i höger hörn i bloggen där.

ÄNDRING: Lördag 21 nov kl.18.00 koras vinnaren!

1aaadovegfairy6

 Andra omgången då de 5 finalbidragen röstats fram – from 21/11  tom 28/11, lämnar du din röst genom en KOMMENTAR UNDER det BIDRAG du vill ska vinna!

Den 28 November kl.18.00 koras VINNAREN!

1aaagirlmariegfairy003

alla mina goa vänner!  / Kramar från Karin

Ps. När tävlingen är avgjord lägger jag in mitt bidrag härunder i detta inlägget.

Detta var mitt tävlingsbidrag till Fototävlingen ovan:

PB119396-11

6 kommentarer:

  1. Lycka till i tävlingen får väl gå in och titta och se om jag kan gissa vilken som är din.
    Ha en skön kväll
    Annika

    SvaraRadera
  2. Ville bara titta in och önska dig en trevlig söndag. Kram Ulrika

    SvaraRadera
  3. Vad spännande med fototävling! Jag håller tummarna för dig :-).

    Jag gick in och kikade på alla bidragen, det är otroligt egentligen att november kan vara en sån vacker månad, för man tycker ju att det bara är grått och trist :-). Men det finns tydligen ljusglimtar i det trista!

    Kramar
    Beatrice

    SvaraRadera
  4. Iler til og røstar ! Du har en vakker blogg som det er en fornøyelse å følge ! Ha en fin søndag;)

    SvaraRadera
  5. Hej och tack för dina värmande ord på min blogg.
    Jag tycker att dina bilder är väldigt bra, dom har en fin och varm ton i sig. Dels så tycker jag om dina bilder efter som dom har ett kort skärpedjup.

    Varma hälsningar
    Rolf

    SvaraRadera
  6. Jag har sett bilderna hos Slottsträdgårdsmästaren, och det fanns många som var fina!

    Lycka till!

    Och, du, så härligt att få höra lite fågelsång så här på måndagsförmiddagen! :-)

    Kram!

    SvaraRadera

Tack för alla små rara ord och kommentarer här. Välkommen tillbaka!
/Kram Karin


Related Posts with Thumbnails
 
". html>