22 maj 2009

Kristi himmelfärds dag och frukost på sängen

Det är något speciellt att veta att det är helgdag. Som om det lägrar sig ett lugn överallt...Jag tyckte min man skulle få frukost på sängen idag. Det var länge sedan. Och glad blev han! Sedan blev vi sittandes i sängen till kl. 11.00 och pratade och filosoferade om allt möjligt som engagerar oss. Riktigt mysigt! Nå, där kunde vi suttit hur länge som helst, men det var till att sätta igång att packa igen om vi skulle få någonting gjort den dagen. Ett antal timmars koncentrerad packning gav rejäla resultat. Middag orkade vi inte göra efter den kraftansträngningen (packning kan vara rätt intensivt, det tror man kanske inte...) så vi åkte och köpte thaimat och tog med oss hem och åt, och besökte senare på kvällen våra grannar/vännerna.

Har idag försökt få in bilderna från min mobil via Bluetooth men datorn svarar inte på kommandona hos BlueSoleil. Konstigt och irriterande. Jag har experimenterat lite med designen på hemsidan som ni kanske sett, men inte fått det helt och hållet som jag vill. Allt hänger på fotona som datorn inte vill ta emot och ladda upp. Grrrr...

Har i allafall målsättningen och en önskan om att bloggen får bli lite mer fotoblogg. Skrivandet fortsätter naturligtvis i samma stuk men jag skulle vilja ackompanjera texterna med fler foton. Tills datorn kommer mer i ordning så hoppas jag ni står ut med den lite tråkiga och enahanda layouten på bloggen. Det ska bli bättre så småningom, men jag vågar inte lova när i nuläget.

Ha en fortsatt trevlig helg!
Psst. Du vet väl att det på min blogg finns trevliga utlottningar & tävlingar där man kan vinna fina priser?!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för alla små rara ord och kommentarer här. Välkommen tillbaka!
/Kram Karin


Related Posts with Thumbnails
 
". html>