13 maj 2009

Offline

Idag protesterar min kropp. Det har varit mycket nu de senaste två veckorna och ångesten pyr runt inom mig och kroppen har ont, så jag var lite offline på fm och bara tog det lugnt. På em hade jag min tid hos sjukgymnasten i Eslöv. Detta blir sista gången innan sommaren och vi bestämde att vi ses på en uppföljande tid i augusti innan jag helt slutar där. Pga flytten tillhör jag inte det upptagningsområdet längre, så behöver jag mer tid hos sjukgymnast får det bli i Helsingborg. Nu var jag ändå på väg att fasas ut därifrån och det är bra att i allafall kunna knyta ihop säcken vid besöket i augusti.

Hemma igen var det till att fortsätta packa i lådor, böcker i massor. 8 stora flyttkartonger med böcker och ändå är bokhyllorna inte tomma ännu....pust. Ikväll åkte alla gardiner och tavlor  ner, och då blev det genast lättare att ta in att vi faktiskt ska flytta snart. Katten blir förstås lite vilsen och ser ut som ett frågetecken över vad som händer, men beslutar sig sen för att strunta i det och lägger sig för att sova ovanpå en flyttkartong.

Vid ytterligare en paus kilar vi upp till våra goda vänner och grannar* med en blomma och gratulerar mannen i huset som fyllt år och får smaka det sista av födelsedagstårtan. Hjälp vad jag kommer att sakna dem! De står mig absolut närmast av vännerna här i Höör, men vi får hälsa på varandra. Nä, nu kopplar jag ner mig själv och sätter mig på offline. Godnatt!
Här nedan ett kort på baksidan av vår hyresfastighet och den gemensamma tomten vi har och kan sitta och fika i eller sola på sommaren. *Här har vi suttit och fikat med våra grannar otaliga gånger (Bildkvaliten ej så bra pga mobilfoto)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för alla små rara ord och kommentarer här. Välkommen tillbaka!
/Kram Karin


Related Posts with Thumbnails
 
". html>