3 februari 2010

Lite osynlig här denna veckan pga mycket att göra inför utställningen 6-7 februari.

Hej alla kära bloggvänner!

acorns copy

Hoppas det är bara bra med er var och en! Ni undrar kanske vart jag tagit vägen med både inlägg och kommentarer, men saken är den att jag har så jättemycket just nu att göra denna veckan att jag inte hinner med bloggen. Det är mycket förberedelser inför utställningen, och det tar mer tid än jag trodde.

 creative daily banner

Jag letar filer för fullt i fotografiernas originalstorlek. Något strul blev det i samband med datorbytet i höstas och nu vet jag inte rikigt var jag har allt. En del stora filer på bilder har dessutom råkat suddas ut, så det är lite trist men jag får se, om det går att förstora vissa bilder ändå, trots lågupplösning. Annars får jag välja andra bilder.

996433-344Thevintagemoth

Min tanke är att jag ställer ut ca 10 st fotografier i A4-format med vitt eller svart passepartout runt om.

63tarrantb

Dessutom skall folk ha möjlighet att lyssna till fågelkvitter vid mina fotografier, och den som vill kan sätta sig ner med ett album med foto och texter och göra en liten vandring med “Den stilla Skogskatedralen” som jag haft som inlägg här för ett tag sedan. Nu lite reviderad.

Heidi1641

I mån av tid, skall jag också ha ett fotoalbum, med olika bilder jag tagit föra  att kunna se mer hur jag fotar, andra slags bilder osv.

lisa mallette mwo loveutrulyMindwideopen

Imorron skall jag printa ut fotona nere i sta´n, köpa passepartout och lite andra grejer och på fredag blir det montering av bilderna i passepartout och i album. På kvällen träffas alla utställare och ställer i ordning utställningslokalen. Blir kul!!

996840-090Thevintagemoth

Om någon av er har vägarna förbi Helsingborg i helgen är Ni så Välkomna in på Vernissagen som hålls i Rosengårdskyrkan (sök på Eniro för vägbeskrivning)på Lördag mellan kl. 14-16.30 (Obs! Nerkortad tid av någon anledning, dvs ej till kl.18.00 som jag angett förut)Söndagens tider för utställningen är mellan kl.09.00-13.00.

Heidi464564

Jag kommer alltså inte att vara synlig på bloggen här under veckan, utan återkommer på Måndag 8 februari, när allt med utställningen är klart och över.

1381882846_b5cda5aa65

Var rädda om er och må så gott!

 

/KARIN

12 kommentarer:

  1. Hej Karin!
    Ser att har fullt upp med att jobba.
    Jag önskar dig allt det bästa under denna utstälning.
    Stor kram från livsnjutare.

    SvaraRadera
  2. Då kikar jag in och önskar dig allt gott inför din utställning..Och en kram som räcker hela veckan Kram Susanne

    SvaraRadera
  3. Lycka till! Ser fram emot att få läsa om utställningen i nästa vecka!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Vill bara önska Lycka till.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Karin alla mina gotankar går till DIG denna DIN helg. Allt är så underbart att titta på,detta är nog mitt i prick för dig.

    Lycka till o JÄTTEKRAM från Mona

    SvaraRadera
  6. Jeg ønsker deg lykke til med utstillingen den blir sikkert fin!
    Klem til deg !

    SvaraRadera
  7. Tittar in för att önska dig all lycka med utställningen och hoppas det ger mer-smak och nya fotoutmaningar, men du är ju enormt duktig redan :)
    Varm kram / Bea

    SvaraRadera
  8. Vad kul det låter, allt! Jätte mycket lycka till och kram!

    SvaraRadera
  9. Vill bara önska dig lycka till med din utställning :)
    Tjingeling
    Monica

    SvaraRadera
  10. Vill önska dig all lycka med din första utställning, jag håller tummarna för dig.
    Stor kram Mona K

    SvaraRadera
  11. Hoppas att du har haft en underbar dag idag, och att allt går efter planerna :)

    SvaraRadera
  12. TACK alla goa bloggvänner för Ert så positiva stöd och uppbackning inför min fotoutställning. Jag uppskattar verkligen Era rara ord!
    Vernissagen har gått bra idag. Det var många besökare där och tittade. Vi var totalt 16 st personer som ställde ut olika slags konst och hantverk, varav tre visade foton.
    Inget sålt ännu, men väldigt roligt att bara få vara med och ställa ut och möta besökarna.
    Nu skall jag sova lite...Imorron fortsätter utställningen mellan 9-13.
    Ha en riktigt fortsatt skön helg och söndag!
    Många kramar till er!/Karin

    SvaraRadera

Tack för alla små rara ord och kommentarer här. Välkommen tillbaka!
/Kram Karin


Related Posts with Thumbnails
 
". html>