23 mars 2009

Vilket kattliv!

Hej! Idag har matte gjort ett album med mig i. Hon ville att jag skulle vara med också eftersom hon tycker så mycket om mig. Nåväl, jag bjuder rätt mycket på mig själv där, och ibland blir det faktiskt riktigt pinsamt! Hmmm. Men matte brukar säga att man får lära sig att svälja stoltheten och inte ta sig själv på för stort allvar. Och lite bus hör ju till liksom...

Så...undrar ni vad jag gör om dagarna så får ni gärna titta in i albumet. Kanske är det någon av er som har en likadan "sötnos" som jag är (Ja, matte kallar mig för det, det är inte jag själv som hittat på det) och känner igen vad vi katter brukar hålla på med. Vissa slags människor brukar att tycka om att se på sånt. Kattmänniskor kallas de visst. Och jag har inget emot det så... håll till godo. Hoppas jag kan roa någon. Hälsningar från Muffi




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för alla små rara ord och kommentarer här. Välkommen tillbaka!
/Kram Karin


Related Posts with Thumbnails
 
". html>