8 juli 2011

Hur går det egentligen med min Mormorsträdgård?

TACK som frågar, men det går faktiskt riktigt bra! Ler Växterna har exploderat i storlek och vuxit till sig rejält sedan förra säsongen, och en lite lummig känsla börjar så smått infinna sig på sina håll i trädgården. Det är i varje fall färgglädje i pastellskalan av rosa, lavendelblått, lila och vitt. Det är säkert det myckna ljuset i år och växlingen av sol och nederbörd som haft denna goda inverkan på växtkraften.

Jag har uppdaterat min önskelista till min Mormorsträdgård och är Ni nyfikna vad som finns planterat nu, så får Ni gärna gå in och kika. Önskelistan ligger i högerspalten annars, men nu lägger jag den här i detta inlägget också.

Karins Mormorsträdgård

Klicka på bilden här för att se vad jag har i min mormorsträdgård

Här står listat vilka växter jag har planterat, när och var jag köpt dem, samt foton på dem. Där står också vilka växter som fortfarande står på önskelistan. Fler kommer säkert att tillkomma där allt eftersom, även om utrymmet på min lilla täppa inte är så stort. Så småningom när jag lärt mig mitt trädgårdsprogram, så kommer en skiss på hur trädgården ser ut samt kommer att se ut längre fram.

HemåtSGNVTNM

Ett nytt & nyredigerat foto…

Till sist vill jag avsluta här med att önska Er alla en skön fortsättning på sommaren.  Det finns så många stunder att njuta utav hela tiden nu. Ha en riktigt skön helg!

Kram Karin

1 kommentar:

Tack för alla små rara ord och kommentarer här. Välkommen tillbaka!
/Kram Karin


Related Posts with Thumbnails
 
". html>