8 mars 2010

Blåsippeaward till min trogna läsare och för söta kommentarer.

TACK alla söta som läser min blogg och regelbundet ger så fina och varma kommentarer till mig. Om Ni visste vad mycket dem betyder för mig!Tyvärr, är jag långt ifrån i närheten av att ge kommentarer tillbaka till Er, så ofta som jag egentligen skulle vilja, men orken sätter tyvärr lite begränsningar.Ni ska veta att Ni var och en betyder jättemycket för mig, och Era kommentarer ger mig både mod i min vardag och inspiration att blogga vidare, och så har Ni så underbara bloggar själva som jag njuter så av att titta in på och hämta inspiration utav!!!

Tack kära bloggvänner!

Ta med Dig denna Award till Din egen blogg, om Du har lust. Du kan spara den genom att dubbelklicka på bilden.

BLÅSIPPEAWARD-KarW

Varma kramar från mig till Dig! / Karin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för alla små rara ord och kommentarer här. Välkommen tillbaka!
/Kram Karin


Related Posts with Thumbnails
 
". html>